1. Heb ik nog wel gas, stroom en warmte tijdens het controleren?
Om de meter te kunnen controleren, zal de meettechnicus hem uitbouwen. Hierdoor kunt u gedurende ongeveer een half uur geen gas, stroom of warmte-energie gebruiken. Na herplaatsing van de meter zal de technicus u helpen met het opnieuw aanzetten van de apparaten.

2. Kan ik zélf CIJ Borculo inschakelen voor controle van de gas- of elektriciteitsmeter?
Wij nemen alleen een verzoek tot controle in behandeling van de eigenaar van de meter. Dat is meestal de netbeheerder. Ook in appartementencomplexen is de centrale meter meestal eigendom van de netbeheerder. De meters in de appartementen zijn veelal eigendom van de Vereniging van Eigenaren.

3. Krijg ik van tevoren bericht wanneer de controle plaatsvindt?
Onze meettechnici bellen u van tevoren op om een afspraak te maken voor een controle.

4. Ik heb een brief gekregen waarin staat dat u bij me langskomt. Waarom ben ik nog steeds niet gebeld?
Onze meettechnicus heeft mogelijk bij u aangebeld, toen u niet thuis was. U hebt een kaartje ontvangen met onze gegevens, zodat u met ons contact kunt opnemen. Onze contactgegevens vindt u hier. Wij maken graag een afspraak met u voor een controle.

   
© CIJ Borculo BV